miercuri, 30 noiembrie 2011

Cină rawmantică

Aseară am săturat un bărbat omnivor cu asta:

Ingrediente:


  • morcovi (2 buc mari)
  • germeni de broccoli (de 4 zile, ca barba de italian sau mai mult chiar!)
  • 4-5 căței de usturoi
  • ulei de măsline
  • ciuperci (200g)
  • 1 căpățână de usturoi
  • pătrunjel (1 legătură mică)
  • ulei de măsline
  • sare, piper
Morcovii spălați i-am bărbierit cu ”decojitoru”. Am pisat cățeii de usturoi si am pus 1- 1/2 lg de ulei de măsline. Am amestecat apoi totul cu germenii de broccoli (care au un gust nemaipomenit!)

Ciupercile bine spălate au stat la marinat cam 30 min la temp.camerei în: ulei de măsline, felii de usturoi, sare, piper. Au ieșit foarte zemoase și bune! Am tocat pătrunjel și le-am ”plouat” peste ciuperci. 

Simplu și gustos!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu