duminică, 26 februarie 2012

Porridge cu capsuni

                                                                                                                                           yum yum yum

Porridge (terci de ovaz...suna mai bine porridge e ca?) este cel mai cunoscut mic dejun aici in UK...si cu siguranta cea mai sanatoasa alternativa dintre cele consumate pe aici ( de curiozitate da-i cu google "all day breakfast "). Eu m-am gandit sa fac reteta asta in varianta low fat raw vegan si sa imi surprind colega de apartament cu ceva bun :)

Avem nevoie (pt 1 portie):

3 banane coapte (coapte ca in imaginea de mai jos la numarul 7...atunci 
trebuie mancate, nu mai devreme)
5 curmale 
un mar taiat cuburi sau 5-6 capsuni( eu n-am mai avut mere)
scortisoara

In blender se pun bananele, scortisoara si curmalele...se obtine o pasta, se pune intr-un bol iar deasupra merele/capsunile sau alt fruct( para, fructe de padure, poate niste stafide...in nici un caz ananas, citrice sau kiwi verde).





                                                                               Sa aveti o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu