marți, 17 aprilie 2012

Giving back :)


  Astazi am tinut o ora de pilates cu 10 fete faine si determinate sa faca treaba....daca tot fac miscare si e o sala libera aici dupa ora 8...de ce nu? ( si da kingu!...am facut asa cum facea simo cu noi =))!!!!!  1, 1, 1, ....are u freakin kidding me??? ). Ideea e ca prin a face ceva pt mine, fac ceva si pt altii ...awesome nu? e simplu....ne miscam :)

 Eu toata viata m-am ferit de miscare fizica...sincer...cat chiul am tras de la sport(...no..imi e si rusine sa imi amintesc) nu cred ca a tras nimeni . In a 11-a chiuleam si mergeam la bere cu o colega ( era fun ce-i drept :) si dadeam numai inainte de norme. Vara dadeam pe la pilates/ step....dar asa constant sa fac sport...niciodata :(
Ca sa nu mint...si acum ma mai izbeste cate o lene de nu fac nimic 3 zile...dar ma simt ca ultimul om si imi dau doua palme...si ma duc sa alerg sau pe rowing machine vreo juma de h....in rest greutati...pilates...depinde de zi si stare :)

 Unde vroiam sa ajung :D (mereu fac asta...:)) :  poti sa fii raw 100 %...sa te scalzi in superfoods ( cacaturile alea de mesquite, cacao, pulbere de acai si ce mai vand chubby gurus ) daca nu te misti e degeaba....mai bine 50% raw ( vegan ) si sa te misti constant....decat 100% si sa zaci...simpluuuuuuuuuuu!


                                                                                                                            Work gurls!

2 comentarii: