luni, 29 august 2011

Coconut madness



  Aveam o mare...da mare!!! punga de fulgi de cocos bio...trebuie sa mai zic inca o data...mare! (asta pentru ca nu stiu ce gramaj avea) si am zis sa fac ceva cu ei si asta a iesit....un fel de bounty:

 Pentru cookie ai nevoie de:

 mult cocos :)) ...cam vreo 2 cani
 200 g fistic (atunci cand aveam de nu stiam ce sa fac cu el...)
 miere...dupa gust..eu am pus 3 linguri
 unt de cocos...vreo 2 linguri

 Maruntesti fisticu si il amesteci cu restu ingredientelor pana ai un aluat care sta lipit...daca nu mai bagi ori un pic de apa ori unt de cocos.

 Eu le-am indesat intr-o forma de biscuiti...dar poti sa le faci in sfere sau ce iti mai trece prin cap.

 Pentru glazura :

 2 linguri miere
 2 linguri cacao
 1 lingura unt de cocos topit de tot (altfel o sa ai buline dubioase in glazura)
 2 linguri apa

 Amesteci toata treaba asta si dai prajiturelele prin ea...le pui pe o farfurie si ornezi( eu am pus fistic si coaja de lamaie)

                                             Si in sectiune ca nu degeaba fac arhitectura ;)

                                                                                                                         Bocaneala faina :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu