luni, 29 august 2011

Curry


 Doamne cata mancare indiana mananca astia din UK!!!  Kinga...cum e shaorma la noi mah!! La fiecare 2 pasi gasesti ceva de genu...si la mine cum e oras mic e ok...dar sa vezi prin alea mari!
 No...eu acolo am mancat prima oara un curry de legume foarte bun si apoi m-am uitat de curiozitate sa vad daca a inventat cineva chestia asta in stil raw..si am gasit(nu mai tin minte unde),...asta e varianta simplificata:

 Pentru o persoana (sper ca lacrimile de singuratate se subinteleg :)) :

 1 avocado
 1 ceapa mica roshie
 30 gr caju inmuiat
 zeama de lamaie
 ardei gras rosu
 praf curry
 chilli
 sare
 piper

 Asa..toci ceapa si ardeiul gras iar restul ingredientelor le tragi la blender..apoi le amesteci si gata.
 Pentru orez se foloseste deja faimoasa conopida..sau orez salbatic daca vrei...sau orez de pastarnac...in fine...te descurci tu..

 Eu am trantit langa salata aia...nusth daca merge mai dar mie asa mi-a mers :D



                                                                                                                      Pa mocaila :)
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu