joi, 8 septembrie 2011

Crema de branza cu chives


 Asta e prima postare  din casa noua :)
 Am o gradina mica( acolo am facut pozele) si acolo stau in fiecare dimineata si beau apa...bate soarele asa fain!

  Am gasit un loc fain pentru pilates intr-un parculet pe malul raului. Asa ca ieri mi-am luat ganterele de 1 kg si m-am dus acolo...am febra musculara acum :((

 No..sa purcedem:

 100 g caju inmuiat 12 h (merge si cu migdale)
 2 linguri fulgi de drojdie inactiva
 2 linguri zeama de lamaie
 1 catel de usturoi mai mare sau 2 mai mici :D
 chives( mie imi place cu mult)
  apa
  sare

 Pui in blenduitor tot in afara de chives pe care il toci nu foarte marunt da nici mare de neam prost (bai nu stiu ce am azi cu indicatiile astea ) si dupa ce obtii crema de branza o amesteci cu chives.





                                                                                                      No hai ca nu-i mare branza :)

 Achizitie de la Health Store: alfalfa sprouts

                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu