vineri, 30 septembrie 2011

Mancare de broccoli


      Niciodata n-am inteles retetele alea cu "mancare de"...adica....serios...e atat de generala notiunea ca nu iti vine sa incerci reteta...niciodata ceva interesant nu o sa numeasca "mancare de.."...mie imi suna a ultimele zile ale lunii cand iti astepti salariul....
     Astazi, dupa 7 ore in studio, o ora juma de sala si alta ora de platit chirie si alte fushareli...m-am pus pe treaba. Cea a iesit?...o mancare.....dar asta merita incercata ca e buna rau!

  Ai nevoie de:

 o capatana de broccoli( sau cum se numeste)
 2 catei ustoroi( si azi ies si la dans :D)
 2 fire ceapa verde( ohooo!)
 o ceasca de sprouts de fasole mung( noua mea pasiune)
 zeama de la juma de lamaie
 sare
 juma de ardei iute( tu Kingu...dpdv genetic la tine e safe sa pui si doi...acum no...)

 Faci o pasta de avocado cu usturoi, ardei, sare...restul tai maruntel...le amesteci si trantesti si cateva rosii zemoase langa...si gata...


                   Iti dai seama ca nu asta a fost portia mea si ca defapt am avut o farfurie de neam prost:

 .... ceva de genu :D.....pasta aia neidentificata e chilli hummus...nu-i raw..dar e facut cu toata grija si atentia celor de la Tesco( yeah right....)
  

2 comentarii:

  1. Aaah, ce fain arata asta. eu am facut din brocoli ceva asemanator dar fara fasolica mung, inschimb am pus germeni de naut si seminte de in.
    Iaaaar mi-e pofta. Succes cu ce faci aici. (acolo.. indiferent unde esti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt in Scotia( in Dundee) la facultate :D
    Esti prima persoana care a lasat comentariu...yeey! Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere