sâmbătă, 1 octombrie 2011

De aici si numele...

            
                  Cand eram mai tinerele eu si domnisoara Kinga eram mult mai.....vesele :D....vorbim de intervalu 13-18 ani( cam asa ceva). Pentru ca avem antecedente grave pe tot parcursul adolescentei cu scrisori, jurnale si alte chestii de astea de care te crucesti cand le recitesti peste ani....si pentru ca trebuie motivat numele blogului...va prezentam Carnetul cu Ardei.
                Daca acel documement ar cadea in mainile cui nu trebuie...adio slujba ca arhitect, adio barbat, adio copii...adio toate mai pe scurt :D...
                Carnetul contine rezumate cu intamplari din categoriile:" intru sub presh de rushine", "poti sa imi iei orice ca oricum demnitate nu mai e"," de ar afla fostu'", "ce am baut atunci?" sau preferata mea "ce Dumnezeu a fost in capul meu?"(asta e pe baza de feminisme acute). 
                Kinga a zis ca o sa scaneze vreo doua pagini sa le puna pe blog...eu spun acum ca daca o face sa aleaga una in care e numa ea sau una in care eu am stat pe margine si am ras...sau chiar una in care eu dau foarte bine ;)

               Pentru numerosii cititori ai blogului :D...pazea! mi-am umplut frigideru ;)

Un comentariu:

  1. Draga Alexandra si draga Kinga,

    Sunteti de-a dreptul grozave, m-am delectat teribil citind blogul vostru (desi de fapt, nu as avea deloc timp de citit acum, dar pur si simplu nu m-am putut abtine, atat de mult mi-a placut...), va felicit din toata inima si va tin pumnii!
    Cu drag,
    Mimi

    RăspundețiȘtergere