marți, 25 octombrie 2011

Găluște cu prune RAW

Ale, îți dedic cele mai crude găluște cu prune din viața noastră :)

Ingrediente:

  • 200g pulpa de la lapte de nuci (sau nuci măcinate)
  • 2 lg de miere (eu am pus doar una și nu erau destul de dulci)
  • 1-1/2 lg tărâțe de psyllium
  • prune uscate (eventual hidratate puțin)
Pt tăvălit găluștele:
  • scorțișoară
  • semințe de in măcinate

Amesteci nucile cu mierea. Pui psyllium. Dacă mai cere, pui apă. Formezi (spre mirarea mea ușor!) bilele pe care le însărcinezi cu câte o prună uscată. 
Le dai apoi dura-dura prin noul pesmet de in și scorțișoară :))

Gata. O dorință îndeplinită!

Cu mare drag,

Kinga

5 comentarii:

  1. Vaaaaai!!!! Ce-ai facut tu aiceaaaa!!!
    De 2 nopti inainte sa adorm ma tot gandesc cum sa fac asa ceva. mi-a implntat ideea in cap Alexandra :)) Dar recunosc ca la psyllium nu m-am gandit, de fapt n-am cumparat mancat niciodata. sau am mancat si nu stiu..
    Eu ma gandeam la o compozitie din mei, nuci+migdale, tot din resturile de la lapte, si pe deasupra cocos si zahar brut. Dar ce-ai facut tu aici... ma da pe spate

    Oare or fi bune? :)) Trimite si la mine una. mica. sau mare. cum te lasa inimioara ;)

    Alexandra asa-i ca te bucuri de dedicatie?

    RăspundețiȘtergere
  2. DA!!!! :X ..vezi...ti-am zis eu ca nu se supara daca dezvaluiesc lucruri funny despre ea:D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) sunt bune, chiar acum mananc ultimele 3 ramase de ieri pe care le-am pastrat la rece; sunt foarte compacte azi, mult mai "galuste" acum!
    Sunt bune! Cel putin pe gustul meu; imi place combinatia de nuca cu pruna uscata si scortisoara. Voi face si cu prune proaspete..sa vedem ce GUGULOI o iesi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetelor voi n-ati pus widgetul cu persoane interesate acolo in bara laterala?

    RăspundețiȘtergere