marți, 25 octombrie 2011

Chiftele a la Cluj

Iată primele mele chiftele crude, coapte pe calorifer, treapta 1 la centrală :))

Ingrediente:


  • 1 castron die morcovi rași fin (io am folosit pulpa încă zemosă die la suc; avantaju unui storcător nu chiar profi)
  • 3-4 căței die usturoi, mărunțiți
  • 1 roșie mare
  • 100g semințe die in înmuiate în apă (îi musai, că asta leagă compoziția!)
  • 1 lg oloi de măsline
  • 10g fulgi die drojdie inactivă
  • 1 legătură strânsă die pătrunjelu
  • condimentie după gustul și etnia fiecăruia (sare, piper, boia iute no)
Toatie astea se frământă binie binie. Se formează bile- pe care io le-am turtit ca să se coacă mai fain!
Amu nu știu ce s-o intâmplat da die dimineață le-am găst coptie pie caloriferu...

No i la ele. Nu-s faine?


7 comentarii:

  1. uais...fura camera aia pe care ai pus mana!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) si asa am facut rost de ea pe cai neortodoxe..sau ortodoxe? ca la usa bisericii "Dai si mie te rog..."

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos arata chiftele tale ...nici nu zici ca nu au gatite la foc! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. No aşe, Da! Astea da chiftele.
    Nici tu n-ai deshidrator?

    Felicitări! nu ptr deshidrator ci ptr chiftelit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos sau fain! Tocmai am terminat inca o tura de chiftele; sunt pe calorifer si asteapta ziua de maine, sa fie duse cu trenu acasa, la Brasov. sa vada mama ce anti-eco sunt; doar mananc toata vegetatia! :))

    Sper sa le incercati si voi si sa-mi spuneti daca v-au placut la fel de tare ca mie. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu esti de fel din Brasov dar faci scoala la Cluj? Kinga...

    RăspundețiȘtergere
  7. da sakura. sunt fix dintre secui si munteni, Brasov :)

    RăspundețiȘtergere