duminică, 23 octombrie 2011

Salata orientala


     Cam asta fac eu in loc sa imi fac personal statement pt erasmus...nu am idei si pace!

  De ce salata orientala? Pentru ca asa mirosea...si ca are ceapa..si niste ulei de masline...cam atat are in comun :D
 Aici a dat frigul bine si ceva mai gras(zici ca vorbesc de o fleica) prinde bine cand te intorci zgribulit acasa. Asa ca frigul din oase si lenea care m-a consacrat s-au luat de mana si s-au apucat de mesterit urmatoarea salata:

  1 avocado mare
  10 roshii cherry sau o roshie mare normala
  o ceapa mica
  1-2 bucati de usturoi...dupa gust
  jumatate de legatura de patrunjel
  ulei de masline
  un strop de otet
  sare, piper

  Se taie tot cubulete si se amesteca cu ingredientele lichide, sarea si piperul....si gata!
 Daca te simti aventuros baga toata legatura de patrunjel...iar daca te cheama Kinga...da-i cu ardei iute!
farfurie de neam prost as always!(a fost mai mult de atat..:D)
                                                                                                                        
                                                                                                                                         Pa!

2 comentarii:

  1. ma cheama kinga :D
    si maine asta mananc..binenteles cu avocado stim noi de care..si daca tot ma simt exotica maine imi iau nuca de cocos..pardon "kokus". sunt curioasa daca acum o sa-mi palca laptele de cocos(la 11 ani l-am respins brusc!bleah)

    RăspundețiȘtergere