vineri, 21 octombrie 2011

Exhausted


            Ziua asta a fost lunga si stresanta....prima oara cand am facut ceva dulce pentru atatia oameni( majoritatea tinerei intre 50 si 75 de ani) ...Mi-a placut ca lumea a fost interesata si dispusa sa incerce si am avut ocazia sa descopar cativa oameni care chiar stiau cateva lucruri despre raw vegan. 
                 Am vorbit cu o doamna care m-a impresionat teribil de tare...a scapat de cancer la san si acum se lupta cu osteoporoza ...dar avea o pofta de viata incredibila! Iar un domn a venit si mi-a zic ca in viata lui nu a mancat un cheese cake mai bun:))...si un barbat chipesh:D care are o cafenea m-a intrebat daca m-ar interesa sa promovez asa ceva la cafeneaua lui...cum sa nu!
             Ca parte mai putin buna....am iesit pe minus...am recuperat numai jumate din ce am investit...credeam ca o sa livrez oarecum si sa stau acolo sa vb...defapt am vandut...deci cat s-a vandut...s-a vandut(o parte din ele sunt la congelator pentru duminica...deci poate imi scot investitia :)))...in fine...asta ma mahneste asa un pic...ca slab cu banii in perioada asta.....
             Sunt franta...nu am apucat sa fac poze multe ca a fost agitatie...le pun aici si maine vin cu retetele:)






                                                                Noapte buna!




                  

7 comentarii:

  1. Noapte buna obosita mica :)
    mananca investitia tu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms....azi mi-am luat ce trebuie pentru pasta de spanac! maine dau se stire cum a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu trec la rubrica meteo: ploua in gura!!!
    Ce ai facut acolo nebunule?!! niaaaaaaaami:X

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte bine!faptul ca reusesti sa promovezi hrana vie este ceva ce te implineste. Vb aia: spread the good news!sanatatea este un drept pe care il avem cu totii si doar ignoranta si manipularea altora ne face sa ne pierdem acest drept. Asa ca nu te mahni daca d.p.d.v financiar nu ti-a iesit...crede-ma ai facut mult mai mult pentru acei oameni si asta e adevarata recompensa pentru sufletelul tau... cea materiala vine pe parcurs cand mai putin te astepti! Keep up the good work! Alina-Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  5. cata dreptate are Alina-Nicoleta :)

    dar poti sa incerci sa faci ceva pe viitor: sa cauti mici sponsori, care sa-ti ofere materia prima la un pret bun spre gratis iar tu sa vinzi produsul finit, precizand sursa legumelor, fructelor, nucilor sau mai stiu eu ce..

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu fetelor...si nimic nu strica faptul ca am apucat sa vb cu oamenii de acolo..m-am mahnit de situatie pentru ca a fost diferit de ce am stabilit cu ei...nu mi-am dorit sa fac profit..vroiam sa imi scot banii pe ingrediente(care aici sunt exorbitant de scumpe)...that's all:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Copilu'....sunt tare mandra de tine! S :)

    RăspundețiȘtergere