sâmbătă, 22 octombrie 2011

Cheesecake de capsuni


       Stateam si ma gandeam azi ca eu nu scriu mare chestie in afara de retete sau de plansul de mila legat de scoala...things are about to change!
       De azi inaugurez rubrica "funny facts about Kinga", rubrica in care o sa amintesc momentele memorabile din droaia de ani de prietenie( o las pe Kinga sa scrie de lucruri serioase gen detox :D si avocado iradiati :))...

    Ep 1:

      Kinga in magazinul de mobila...vroia sa cumpere un birou/dulap/biblioteca/cufar de magie/ceva de lemn...dezasamblat...deci totul era bagat in cutii.. gen IKEA...ei bine....Kinga nu putea sa care treaba aia singura asa ca se duce la receptie (unde erau 2 femei si un barbat) si zice :

            " As avea si eu nevoie de un barbat!"......:)).....ramane la imaginatia fiecaruia care au fost reactiile :D

                                                                                                                 pam pam!

  Gata! Reteta!

   Crusta:

   100 g alune braziliene
   100 g nuca/ migdale
   100 g curmale (halawi sau medjool)
   50   g fulgi cocos
   coaja de lamaie

   Blendar baby!! O sa iasa un aluat similar la gust cu crusta de biscuiti din cheesecaku traditional....
   Se preseaza pe fundul tavii si se da la rece.

 Crema:

  250 g caju inmuiat
  200 g capsuni
  100 g unt de cocos
   zeama de la 2-3 lime
  4 linguri de miere

 Untul se topeste in baie de apa si se baga in blender cu restul ingredientelor...bz bz bz bz...pana e fina fina....se pune in forma peste blat si se da la congelator:

 Se scoate cu o ora inainte de servire si se pune la frigider....

                                                                                                                Pofta faina si nu abuzati!

PS: stiu ca pozele sunt triste rau dar...n-am avut timp sa fac altele:D


       

5 comentarii:

  1. oaaau cu ce m-ai primit tu aicea de dimineata cand am deschis netul... ;)
    am remarcat cheescake-ul de data trecuta de cand ai pus pozele. e tare apetisant.
    eu caut inca caju crud la un pret mai acceptabil ca vreau sa reeditez tortul de la aniversarea fiica-mii care fost aproape rawvegan. si tot din cauza cajuului care a fost inlocuit cu frisca.
    tare sunt curioasa cum o fi ca n-am mancat niciodata caju. sau poate am mancat si nu stiu eu..:)
    Kinga nu se supara ca ii dezvalui atatea secrete.. ?!? :)
    spune-mi si mie ce ai pus portocaliu pe deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Neata!!

    In primul rand vreau sa spun ca am abuzat de pesto de spanac!! e tare bun!!
    Cajuul este tare bun...cam scump..dar merita...gasesti mai ieftin in metro sau selgros in romania...asa am auzit :D
    Kinga...nu se supara...adica nu scriu boacane de alea sa ii stric imaginea de tot :))...dar i se intampla lucruri asa amuzante...ar fii pacat sa nu le scriu...
    Fructul in engleza se numeste persimmon...nu stiu cum ii zice in romana...e un fruct exotic..eu l-am luat ca sa vad ce gust are...e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este..kinga cu detoxu'..ea mereu a scos ce era mai rau din ea ;)
    :))

    RăspundețiȘtergere