miercuri, 19 octombrie 2011

Leneeeeeee

salata lu' mama

 N-am mai postat...dar nu din cauza titlului...bine si si din cauza aia in ultimele 3-4 zile de cand e mama la mine :X...lucrez domnule...de dimineata pana seara in nenorocirea aia de studio...proiect, prezentare si alte nemernicii...obositor, frustrant dar ce sa fac daca imi place...grea meserie asta...Si in week-end dorm...12-14 ore...depinde...

 Dar! Astazi am facut pregatiri pentru vineri cand am fost chemata sa fac "catering" pt farmer's market aici unde sunt eu...si o sa duc asa: negrese cu portocala si scortisoara, negrese cu banane si caise, tort de capsuni, tarte cu ciocolata si unt de arahide, tarte cu cocos si crema de zmeura...si milkshake cu capsuni si banane...cam atat....deci o sa postez si ceva retete in zilele care urmeaza...si poze de la farmer's market:D

                                                                                                                             Pa felino!

                                                                       
 

3 comentarii:

  1. Aaaaah, numai bunaciuni. Da' de galuste nu mai zici nimic? n-ai gasit reteta? eu chiar in seara asta am facut de-alea clasice si in timp ce adunam faina imprastiata de fiul meu pe masa m-am gandit la tine. in ce stadiu esti cu reteta

    RăspundețiȘtergere
  2. uais! am fost asa ametita cu scoala ca nu am mai apucat sa fac nimic nou...maine ma duc sa indoctrinez ceva lume la adunarea fermierilor...iar sapt viit ma mut...dar! promit ca in 2 saptamani le dau eu de cap...pana atunci postez retetele la ce duc maine(care sunt yum!!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Petrecere frumoasa. sa vi sa vezi si pesto meu de spanac

    RăspundețiȘtergere