joi, 5 ianuarie 2012

Varză de bruxelles cu cimbru



Am pregătit mai demult rețeta asta; o postez abia acum din lipsă de timp.
Mi-era poftă de verzele astea liliputane! Sincer aveam emoții pentru varianta lor crudă - nu  găsisem prea multe încercări pe net cu varză de bruxelles. Am încercat insă. Iată:













Ingrediente:

  •  varză de bruxelles - spalată, decojită de primele pseudo-foi (vreo 10 buc.)
  • 3-4 căței de usturoi, pisați
  • 1-2 linguri de ulei de măsline
  • cimbru uscat
  • sare

Verzișoarele le-am taiat în două pentru a lăsa sosul (făcut din ulei, usturoi, sare, cimbru) să pătrundă în ele.
Le-am lăsat așa o noapte nebună în frigider.
Rezultatul a fost surprinzător: crocant cu un gust ușor de alune -data viitoare adaug alune de pădure sau semințe de dovleac!

Să încerci și tu ceva cu varză din asta! 
Poftă bună, sănătate și LA MULȚI ANI!

Te pup cu drag!

Un comentariu:

  1. Kinguuuuuuu...ma simt k un porc ca n-am mai postat! dar in afara de cantitati astronomice de smoothie, fructe, salate n-am mai consumat altele...tre sa rezolv situatia asta....

    RăspundețiȘtergere