marți, 6 decembrie 2011

Dupa 18 ore de somn


  No bineeeeeeee a  fost....doamne....dupa 2 saptamani de dormit cate o ora...hai doua...am dormit o data 5 si am simtit o vina ingrozitoare)...m-am gandit la toate chestiile pentru predare pe care as fi putut sa le fac in timpul ala...) am dormit 18 ore :X:X:X:X:X!!! M-am trezit fara ceas( m-au trezit muncitorii care au venit sa ne schimbe dushul....era 12....si intreaba senini daca am avut o petrecere noaptea trecuta...Eliza trezita si morocanoasa o da asa nervos cu replica : we are architecture students...we don't have time to party!!) si am mers la scoala unde am avut un tutorial special cu un arhitect de la VMX (google pt cei interesati). Mi-am dat seama ca eu nu vorbesc mai deloc despre arhitectura...si asta e ceea ce imi place cel mai mult pe lumea asta...si de acum inainte o sa scriu pt voi tinere studente, mamici, prieteni, sora-mea si toti cei care dati din greseala pe aici :P.  O sa scriu pt ca este asa mare nevoie ca oamenii sa fie interesati de subiect...pt ca la noi in tara interesul general este atat de scazut, pt ca m-am saturat sa vad case portocalii cu statuete si balconase cu tevisoare sau ditai constructia cu sticla in centrul orasului....e pacat ca ne stricam orasele cu tot felul de atrocitati si ne bagam picioarele in context....o sa scriu mai mult in urmatoarele saptamani si o sa dau exemple concrete( sa nu fugiti!!!! o sa scriu si despre papa)

  Revenind. Cum am rezistat asa far de somn? Multe sucuri si smoothie-uri/ curmale si banane....asta s-a consumat din lipsa de timp si din simplu fapt ca in timp ce bei poti sa lucrezi...asa ca ananas +portocala (my favorite :X:X:XX:X) saaau banana +curmale saaaaaau kiwi + ananas.....pt ca aici ninjeeeeee si e frig am introdus in dieta si supe de radacinoase sau de linte si fasole.....si mai multe pateuri de seminte si nuci...pam pam ..

   Postez zilele viitoare un cheesecake de citrice si cioco ...e in frigider acum :X:X:X

                        Stiu ca nu e foarte citit blogul...dar cei care il citesc si au timp..lasati un comentariu scurt despre cladiri pe care le urati/care va plac la noi in tara.

                                                                                                                               :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu